Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-05

Varför är hon så sur på stackars sambon nu då?? Gnällkärringen.

Fredrik kom hem i Fredags (igår jag vet), och var snorig och jävlig och ynklig som få...

Han - snörvel.... emmaaaaa.... har vi nån alvedon hemma? jag brinner upp nu... känn på min pannaaaa!
Jag - håll käften och drick vatten.... ville jag säga. men gav honom en alvedon tog honom på pannan och sa något i stil med: OJ! du är ju kokhet, bäst du tar det lugnt.

Ikväll ska han nog avlivas lite.
jajjemän. för nu är han inte ensam om ynkligheten inte... nej. jag har ju självklart blivit smittad av fanskapet som trots mina ansträngningar att hålla i karantän under en filt i soffan, har lyckats kladda ner lägenheten med baciller som bosatt sig i mig med.

Jag hatar att vara sjuk i feber, och hatar att jag inte kunde träna i morse pga detta.

Men men... det blir lite Roquefort-ost och CherryCoke för mig ikväll iaf... Så man ska väl inte klaga.

2 kommentarer:

  1. Buhu stackars... Ät ost du! :D
    Jag har min svärmor här och har ätit hela helgen, nu väger jag 104 kilo igen.

    SvaraRadera
  2. Haha! jobbigt mycket du måste ha ätit då!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!