Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-31

Överskott av glädje!

TACK ÅH TACK ÅH TACK SUZAN!!! Tack för den fina kommentaren!!

Känner mig smått löjlig, men då Suzan på "Ett dussin pannor" blivit en stor inspirationskälla, så känns det lite extra när hon ger komplimanger.

Visst är det lite töntigt ändå? Att olika människors ord väger olika tungt? Men alltså... jag tar inte åt mig av "vad smal du ser ut..." utav någon som ser ut att spendera sina dagar framför tv:n och äta chipssmulor ur naveln. Det är bara så.

Men när någon som är sjukt vältränad säger att de gillar hur ens armar ser ut... Ja då blir man glad. Sådär glad att jag låter min ADHD ta över och så springer jag en liten segerdans i köket/vardagsrummet och piiiiiiiiiper för att bli av med överskottet av energi som rusade igenom mig för en stund. Ja just det. SÅ glad blir jag. =)

Och så blir man glad när folk som känner en bra säger snälla saker spontant. Såna som vet hur man har sett ut genom åren. Som verkligen ser vart det är skillnad.

Men egentligen är det väl bara ens egna uppfattning som gäller i slutändan va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!