Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-30

I sanningens ljus


I vanliga fall hatar jag att stå i omklädningsrum och prova kläder.

Idag var det en annan sak. För jag kundre acceptera det som omklädningsrummens "sannings"-ljus visar mot ens vilja. De får alltid fram de volanger man lyckas dölja med skuggornas hjälp.

Idag kunde jag leva med det. Tack gode skapare för att du givit mig bättre självförtroende och tack för att jag är så jävla HET!...

Eller nåt.
Visst. jag har en valk. Men den är min! bara min! Så skit i den du.

2 kommentarer:

  1. jag tycker din kropp e snygg, speciellt armarna o boobs:en e så avis på det sistnämnda då mina bara försvinner av all träning :(

    SvaraRadera
  2. Oh tack! Vad glad jag blir! Ja armarna har jag nog haft mycket tur med som det verkar då jag får mycket komplimanger för dem. Och med boobsen är det väl som med rakt eller lockigt hår, har man det vill man inte ha det och tvärtom. Men tack igen!! nu flyger jag nog lite på moln. =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!