Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-27

I am something that you'll never be, I'm the better of two evils

Det var sol ute för en stund sedan.
Jag stack ut huvudet från dörren vid uteplatsen.
Sög i mig lite D-vitamin, men tutt-vårtorna började leta sig igenom både BH och linne för att det var så kallt så jag smög in igen och undrade hur jag skulle klara av att ta en cigg i den här kylan...
Kanske prova ha jacka på mig?

Lyssnar på Marilyn Manson och Nine Inch Nails idag. SÅN dag idag, då man vill återuppleva det gamla, och minnas med hjälp av musik.

Fredrik är social framför "Oblivion" på sitt PS3.
ett riktigt nörd-spel som han tragglat sig igenom de senaste två månaderna. tar aldrig slut.
Jag vill ha ett Nintendo Wii... men Fredi vägrar. Jävla ego.
Undrar hur mycket man får för ett begagnat Playstation 3?? Någon som är sugen på en
spelkonsoll som ser ut som en smörgås-grill??

haha, när jag letade bild på google, efter ett PS3, så verkar det som att jag inte är den enda som tycker att den ser ut som en grill av något slag... hahahaha.


2 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!