Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-27

Tävling: Jag minns året med Suzan

Idag tävlar jag hos Suzan på "Ett dussin pannor" igen. Den här gången tävlar jag om ett par grå Walking Trainers á 250g.
Vill ha vill ha vill ha!

Fick ju en stegräknare av "Doktor H" i julklapp också. Nog för att den var hittad och begagnad, men välfungerande och även välanvänd såhär några få dagar efter jul.

Det tillhörde tävlingen att publicera några minnen från hennes blogg-år.

Jag önskar jag hade kunnat vara med på "bloggpumpen" hon anordnade. Jävlar vilketbra initiativ!

Jag minns alla roliga tävlingar, och att jag fick ett presentkort på en StayInPlace sport-bh från Rönisch av henne.

Jag minns hennes härliga frossardagar (alltid lördag). Och jag undrar alltid vart allt tar vägen på henne.

Den franska Bulldogen Frank är jordens sötaste "demonhund" med underbett och röda ögon.. ;)

Kebab med lingonsylt låter som det äckligaste någonsin, men Suzan envisas med att försöka frälsa oss alla och försöka oss på det. Icke sa nicke.,, ALDRIG säger jag.

Och sen är hon sjukt inspirerande som person! Ytterst få som har sådant "GO" och jävlaranamma.

2 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!