Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-15

Diamond-Börje

Nu känner jag mig stark.

Alltså inte sådär kvinnligt, feministiskt jag-kan-själv-fast-jag-antagligen-får-kämpa-lite-mer stark.
Utan sådär manligt, lite småmacho typ jag-är-så-jävla-bra-och-mäter-min-sexappeal-i-diametern-på-mina-biceps stark.

Tittar mig själv i spegeln, spänner armen, ser inget daller, börjar se lite muskelkonturer...
känner mig ball.

jag är så jävla ball.

eller nej. Det finns inget tufft eller ballt med att vara 182cm lång, och ha 42 i skostorlek och väga över 80kg och ha biffiga och muskliga armar.

NEJ TACK!

känns som man ser ut som en transvestit som det är, så egentligen är det väl bara att fortsätta träna styrka och sätta på sig 15cm klackar á la Lady Gaga och köpa en Rosa peruk della Britney och använda smink som liknar Färjan-Ruths...

Oh vad tjusig jag skulle bli... Skulle kunna döpa om mig själv till Diamond-Börje eller nåt.


2 kommentarer:

  1. Du ser ut att ha ett kvinnligt ansikte i vart fall, så var nöjd med det? :)

    Jag tycker för övrigt att långt är snyggt. Och över 80kg är faktiskt inte _så_ jävla mycket när man ändå är över 180cm lång också. (Fast den regeln gäller ju inte mig förstås..)

    Lägg upp en bild på din spända biceps nu då, jag vill se!

    SvaraRadera
  2. sofia: hahaha.. jag vet inte om jag vågar lägga upp en sån bild nu när jag fått det att låta som att jag är hur musklig som helst! tänk om det enda man ser är en liten degig arm lik sillmjölke? känns som jag kanske lovat för mycket?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!