Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-15

Helgens bilder

Blev bilder på djuren mest.
Här ligger Sessan, och jag undrar om hon ens är medveten om att hon har ett gosedjur som sticker ut ur rumpan på henne? Ser ut som hon föder.

Såhär vart resultatet utav lusse-baket iaf. Kan inte leva utan lussebullar. Världens godaste tror jag.

Sen har vi ju den där gamla döva och skruttiga lilla Torsten, som var så trött att han inte ens märkte att jag hade blixt på när jag tog en bild. Så söt så när han kramar kudden.


Sen har vi bilden på Fröken Fetto. Men enligt pappa är hon inte tjock, utan har vinterpäls. Jo tjena. Chessie är FET!
Och sist men absolut inte minst, min älskling nummer ett här i världen.
Ingen man har någonsin fått första platsen i mitt liv. Det är Ronnys plats. Världens lugnaste, stora varma kisse som är snäll mot allt och alla. Ungar har dragit honom i svansen, han var min huvudkudde när jag var liten, och man kan göra vaaaad som helst. Han sover hellre än bråkar. Och trots det är han alfa-hannen i Skokloster. Aj lajk.



Sååå.om du vill smaka lusse-katt får du skynda dig hit! Jag äter upp dom snart! =)

2 kommentarer:

  1. Bjuder du på kaffe och lussebulle snart då? :P

    SvaraRadera
  2. maria: det tycker jag låter som en lysande idé sickan!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!