Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-12-04

ang. måtten

tänkte efter lite. och det känns inte som, och JAg tycker inte att det ser ut som att det är SÅ mycket jag gått ner överallt... men måtten togs när jag vägde 110kg, och jag gissar på att måttbands-systemet inte ändrats avsevärt mycket sedan dess... men det känns konstigt...

jag ska inte jämföra med början längre. Känns fel. jag var så stor då och jag vet att jag inte kommer hamna där igen, så det motiverar mig inte längre då det är så länge sedan.

Så det får bli från omstarten i September som mätandet ska jämföras med.

Fredi är hemma och är sjuk, jag har en helvetes huvudvärk, och Lax med Äggsås är nog bland det godaste jag ätit på mycket länge.

harebrahej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!