Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-24

underbara älskade träning

oh det känns så bra när jag tränar nu. Det är aldrig "omöjligt" jobbigt längre, och jag känner mig entusiastisk genom hela passen. Jag känner att jag gör rörelserna rätt och bra och jag blir bara smidigare och starkare för varje gång.

Älskar känslan som infinner sig efter passen också. Och det är roligt också att ha med någon som tränar med mig. Tina märker också hur hon blir smidigare för varje gång hon tränar. Och det är kul att dela upplevelsen med härlig träning ihop med någon man känner så bra.

Så nu blir det till att jag ska dö en stund i soffan. Hell's Kitchen på tv, gillar att titta på det. Får mycket inspiration till goda middagar med Fredi. Inte för att det blir av så ofta... Men ändå. Man kan ju få drömma lite?

Imorn är det två olika datorprograms-kurser i plugget. Och kvällen ska gå till att plugga hemma. Har lite att ta igen tills skolan är slut för terminen.
Ingen träning imorn alltså. Men BodyBalance ihop med Tina igen på Torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!