Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-24

Instruktioner?

jävla bra föreläsare idag. Affärsmannaskap... ledarskap med inriktning mot sälj. Jäklar vad bra han var! Mycket engagerande! Och inspirerande!

lite lättare idag. fått sova på saken och bloggen får vara kvar.
men om någon undrar något. FRÅGA MIG. Och ingen annan. Hatar när folk går bakom ryggen på mig. Om du har frågor om mig, så får du antagligen mest sanningsenliga svar från mig, och bara gissningar från andra.

Tack så mycket.

Så över till det roliga.
BodyBalance ikväll! Äter en liten lätt middag för tillfället och inväntar Tina och sen så ska vi sticka iväg till gymmet. Eventuellt stannar jag kvar längre och tar även ett pass Core efteråt, men det beror på hur pass tufft jag känner att det är för kroppen efter en timmes statisk träning.

Tänkte att jag skulle rita upp lite eller ta bilder på några utav övningarna man gör på BodyBalance, men det är så mycket, så det kommer ta lite tid innan jag får ihop det. Men många som undrar vad det egentligen innebär med BodyBalance. Så jag tänkte att jag gör det lätt för mig och lägger upp en länk istället från Les Mills som utvecklat själva träningsmetoden.

HÄR hittar du instruktionerna till BodyBalance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!