Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-23

slutet?

jag är sjukt besviken av olika anledningar idag. Kommer inte skriva ett längre inlägg.
Funderar på att lägga ner bloggen också.

kanske känns det annorlunda imorn. men jag tvekar på det.

mycket som händer, mycket tankar. väldigt väldigt rörigt nu.

träning imorn iaf. hejrå.

får se om det skrivs mer.

3 kommentarer:

  1. Näe, lägg inte ner? :o Jag har ju nyss hittat hit! Men ja.. en bloggpaus kanske vore något? Jag har ju ingen aning om varför du är besviken och nere, men hoppas i alla fall att det löser sig på ett eller annat sätt.

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på att sluta blogga också faktiskt... Vi kan gnälla om det tillsammans på onsdag!

    SvaraRadera
  3. LÄGG INTE NER!
    Jag tycker om dina tankar, ditt grubblande, dina kommentarer, ditt tänkande...

    Stanna! Snälla!??

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!