Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-22

när örat bultar och husse åkt hemifrån.

Slappat idag. inte haft en så bra dag. men överlever.
ska träna imorn efter utvärderings-mötet. Behöver bli av med tankarna för att kunna sova sen.
Har ätit en halv "färdigpizza" idag.

orkar verkligen inte mer.

börjar lessna på att det inte syns att jag gått ner så mycket.
jag vill också höra att jag ser smal ut, eller snygg eller whatever.
visst, jag VET att det är skillnad mot tidigare, och att det syns.
kanske måste skaffa nya kläder? har ju inte köpt ett enda plagg sedan jag vägde 100kg.
eller jo, eftersom trosorna åkte av arslet så behövdes underkläderna köpas nya. och nån strumpa. och nåt linne när alla andra var sönder.

men inte nåt särskilt egentligen.

fast jag tycker inte om att shoppa kläder ändå. så det gör inget.
och att ha haft räkningar på 15-17000 tre månader i sträck så är det lite svårt att få pengar över till något annat än mat och levene.

nä, nu blir det lite royal pains på tv, och sen ska det nannas tidigt ikväll. morgondagen kommer att bli tung.

7 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du ska unna dig lite nya kläder!
    Det blir lättare att se förändringar då ju :)

    Hejja dig!

    SvaraRadera
  2. Jag är benägen att hålla med KnY! Du kanske dessutom tycker att det är roligare att handla kläder nu när det är lättare att hitta storlekar?

    Sen kanske det får räcka med någon ny tröja/topp/skjorta/whatever och/eller att par byxor per månad, eller kanske varannan?

    SvaraRadera
  3. fast nu är du bara dum, det syns visst och det vet du. du får sluta stirra dig blind på att du inte är smal än, tänk i stället på att du inte är tjock längre! think positive, hunny. :*

    SvaraRadera
  4. hm, bultar örat!? Är du sjuk= ingen bio? Åh nej åh nej å nej...

    SvaraRadera
  5. Linnéa: Jag önskar jag kunde shoppa. Men som sagt. Räkningar på 16000 den här månaden igen... =( Örat bultar för att det är nytöjt, inte för att jag är sjuk. =)

    Sandra: Jag veeet. Men det är svårt att se förändringarna själv ändå.

    Kny och Alythea: Jag tycker också jag borde unna mig några nya plagg... men måste hitta en sugardaddy först. Några tips?

    SvaraRadera
  6. Tyvärr inte. :( Tror dessutom att jag hade varit så snål att jag inte delat med mig av namn och sådant om jag nu hade några sugardaddys på lager. :p

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!