Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-21

Grattis Svärmor.

påväg till kalas. svärmor som firar 20år äldre än mig. eller asså hon firar inte att hon är 20år äldre än mig. hon firar ju sin ålder bara.... men ändå... äsch ni fattar.

satte på mig skinny-jeans och en lång svart skjorta med lite puff-ärmar... LITE sa jag. Inte prinsess-puff. Gillar inte när det blir "flickigt" och sockersött. Oerhört glad över att jag inte passar i rosa och ljusblått. Eller ljusgult.

Nä, höstfärger är det som gäller för mig.

Gröna ögon ljus hy och rödlätt hår... inte så snyggt med rosa till det kanske... nä.

Orange, brun å grön är mitt.

2 kommentarer:

  1. haha... mina eller svärmors? eller duuuu... det är fel forum för sånt här... =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!