Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-23

hmm

besvikelsen har lagt sig lite..... men vi får se hur det blir med allt annat.

ny kurs start imorn. affärsmannaskap.
undrar vad det innebär.

bloggen får vara kvar en stund till tror jag. har lite att ta tag i bara.

imorn bodybalance ihop med tina på kvällen. behövs verkligen nu.

är helt slut i huvudet ikväll. så nu blir det natten för mig.

1 kommentar:

  1. om du lägger ner bloggen så måste jag döda dig!
    nä, men frågan jag ställer mig är varför du känner att du vill lägga ner den? vad felas dig, min griseknoe? :*
    om det är så att något är jobbigt, låt bara bli att skriva om det, lägg bloggen på hyllan en vecka eller två tills du mår bättre eller så. u catch my drift?
    pospospos

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!