Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-26

Utmaniningen

Jag har en utmaning till dig Evelina aka Alien Bling.


här ska det målas tavlor serrdu

Senast den 25:e Oktober ska du och jag lägga upp våra varsina verk på våra bloggar.


Och temat är:


LJUS


tolka det hur du vill. men lämna gärna en liten text till bilden om det kan verka svårtolkat.


Om någon annan vill hoppa in i leken och vara med så är ni hemskt välkomna. Men just denna utmaning handlar om att måla en tavla med temat Ljus. Inte ett foto, eller en skiss. Utan det ska vara målat.Färgval är valfritt såsom underlaget för bilden.

1 kommentar:

  1. jäklar, du trampade visst på en lös sten där. Och jag missade hela dramatiken... :(

    Jag antar att vi kanske får fixa en bra playlist, för dj kan kanske bli dyrt. Det är ju svårt bara att veta när vilka låtar saka komma. kanske har man en danslista och en mingellista så kan man växla. haha, eller ska den liksom stegras?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!