Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-27

Näthat

ja det var ju en spännande tur det där med Ruth från rutan.

och jag orkar bara inte ens försöka försvara något som inte behövs försvaras eller förklara något som bör vara självklart.

Men uppenbart är detta människor som har en förvrängd bild av sin omgivning, och "what's the point"??


Jag vet en till jag inte tycker om varken klädval eller smink på!

BABSAN! Men å andra sidan är det en karl som tjänar pengar på att klä ut sig i förskräckliga paljetterade kläder och rosa peruker...

Så det var väl föga förvånande kanske? Och jag är ganska säker på att; vad-han-nu-heter-som-är-Babsan, inte kommer skriva en kommentar på det här inlägget och gråta över hur elak jag är som inte rikitigt tycker att drag-outfits är min kopp te.

/Näthatets hagga, från näthatets vagga

2 kommentarer:

  1. Fast Lars-Åke Willhelmsson (stavning?) är ju van vid alla bögar och all den drama de innebär.. =D

    SvaraRadera
  2. sant. känns också som att han är tillräckligt klar i skallen också för att inse att alla inte gillar samma sak här i världen. att smaken e som baken.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!