Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-26

Färjan-Ruth och konspirationsteorierna

Stackars Ruth.

Hon tog illa upp över att jag inte håller med om vad som är snyggt eller inte i kläd- och sminksmak.
Hon började skriva om att det var näthat, och förtal(!?) och att det banne mig var straffbart.

Hon har det inte lätt hon. Som måste hota med laga straff när någon inte håller med henne.

Jag skulle kunna skriva precis och exakt vad jag tycker om den Ruth man sett i rutan... (haha, fyndigt). Men jag tycker faktiskt lite synd om henne. Så jag låter bli.
För hur känslig måste man inte vara om man ens reagerar så starkt över ett så ganska oskyldigt inlägg som skrivs utav en 23.årig tjej på en blogg som knappt läses av någon.

Men jag måste erkänna att jag njuter av uppmärksamheten. Även om det inte var den ursprungliga intentionen med inlägget.
Jag njuter såpass mycket att jag funderar på om jag ska ändra inriktning på bloggen helt.
Från att ha varit en viktblogg i mängden. Skulle jag kunna skriva om mina åsikter om folk som råkar synas på TV. En liten svallerblogg á la Perez Hilton??

Eller jag ska kanske helt och hållet dedikera innehållet i bloggen uteslutande till Ruth?

fast det kan ju bli lite långrandigt i slutändan... jag menar.-..
om hon ändå har en egen blogg och kommer synas i TV ytterligare en säsong om den oerhört jättespännande fylle-jollen Cinderella... då känns det som man får lite för mycket av det goda?

Eller vad tycker ni? ska jag byta inriktning eller ej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!