Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-29

Nu är det jul igen..

läste lite av gamla inlägg och fastnade för julen 2008. Och insåg att jag inte vill fira jul iår.
LÄS: Jag tycker för mycket om min sinnesfrid för att vilja förstöra den med självplågeri i form av julfirande med familj.

Nej i år har vi pratat med ett par vänner om vi ska bojkotta jul med familjerna helt och åka ner till deras stuga i Bohuslän och fira jul med dem.
Tycker jag låter skitfint! Slippa fulla människor som gör allt för att smitta av sig av sin surhet på andra. (läs inlägget från förra julen förstår ni)

Usch. tycker inte om julen. Inte alls. Hoppas det flyger förbi snabbt och smärtfritt iår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!