Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-03

Löften är till för att hållas

Just det... Angående min PIF!

Ni tre som ska få något utav mig, SKA få det. LOVAR.

men när jag varit såhär svinigt sjuk har det inte riktigt snällt att skicka ett "Anthrax"-brev till folk och smitta ner dem. Och med Alcogel skulle det nog bara lösas upp. Så det skickas och fixas när jag är fullt frisk!

4 kommentarer:

  1. och när vi båda väger 75 så kan vi shoppa. jag behöver en fet spark i rumpan, jag är rä'dd för allt som sticker ut ens det minsta. Behöver en hel stiluppdatering.

    SvaraRadera
  2. och när vi båda väger 75 så kan vi shoppa. jag behöver en fet spark i rumpan, jag är rä'dd för allt som sticker ut ens det minsta. Behöver en hel stiluppdatering.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig! jag tittar på klänningar och kjolar och tänker att det är ganska snyggt... emn tänker sen att "det är inte jag"... "för det passar inte en tjockis".

    SvaraRadera
  4. Jag väntar med spänning på vad det är! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!