Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-26

Pay it forward

Nu är det inte en massa nördande om "Gyllene regeln" som gäller här. Nä, nu ska jag prova på något annat.
Dels för att se lite om nån bryr sig, och dels för att ge mig själv en spark i ändan när det gäller att börja skapa saker och vara allmänt kreativ.

Nä, det är en liten följetong i bloggvärlden som heter PIF, Pay it forward.

Det går till såhär:

De första tre som kommenterar på detta inlägg får en liten handgjord sak av mig som jag kommer skicka till er per post eller annat sätt.

Det enda NI behöver göra är att lova samma sak på eran blogg! Eller nåt liknande.

Så... om nån vill ha, är det bara att skicka en liten kludd, och en mailadress, så snackar vi vidare sen.

HAREBRAHEJ!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det, men det är liksom en helt annan nivå än jag var bered på bara... :)
    Hur går det för dig, är det svårt?

    SvaraRadera
  2. ja, det är svårt. men det går framåt. intressant för det första. så man är motiverad.

    SvaraRadera
  3. om du skickar nåt till mig skickar jag nåt till dig! orkar dock inte ha det i min blogg. :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!