Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-26

Gaga


Är det bara jag som tycker att den här kvinnan är bland det vackraste på denna jord?
Att trots att folk envisas med att kalla henne stillös och konstig, så ser jag ändå det kreativa? Det estetiska bakom det hela? Historien hon berättar med sin kropp som röst? Bilderna hon visar med sin sång? Eller blir man inte bara förtrollad över hur Cleopatra-likt vacker hon är på den här bilden?

(p.s. lyssnar inte på musiken. funkar väl, men inget fan. hon är bara så förjävla snygg!)

Dagens Spotify-fynd:
You don't understand me av The Raconteurs

Tänkte på dig Sandra när jag hörde den.
Vet inte varför. Men kändes som en låt du skulle gilla.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker nog mest hon ser.. plastig ut? Eller asså, hon ser inte naturlig ut och jag hatar onaturliga utseenden. :C

    Ska lyssna på låten sen, är för ofokuserad för att kunna lyssna på något nytt nu. :)

    SvaraRadera
  2. meh. skit i smink och peruk. det är anletsdragen jag älskar... hon är underbart vacker

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!