Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-26

Fågelsång och andra äckliga ljud

Alltså...
hade det varit jag. Så hade jag nog tagit det som ett tecken på att ringa in sig själv sjuk till jobbet.
eller kanske försova sig lite.

HÄR


Men nu blev jag lite less. Jag kan väl också spela in en jävla skiva med äckliga ljud. Och kalla det humor. Men bara för att jag inte visat nunan i TV nån gång, så får jag inte det. vem fan vill ha en skiva med jobbiga ljud? jag kan göra jobbiga ljud ändå, behöver ingen jävel som kallar sig för komiker/humorist som trycker i en massa skit på en platta och spelar upp det i nyllet på en. David Batra måste fan vara besläktad med George Bush... eller så blev han bara tappad som barn.

HÄR

1 kommentar:

  1. Haha, men David Batra är kul ju! "Jag är inte din bitch, Willy".

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!