Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-25

Latröv

jag önskar jag kunde göra min blogg lite finare. den är urtrist och astråkig...

Sandra är påhittig och duktig som gör nytt hela tiden, så man inte tröttnar.

Jag vill också! Kan om jag fixar photoshop först bara.
Men Fredi har tagit bort det från datorn, fast jag köpte det för DYRA pengar förrförra året...
och nu snackar vi inte dyrt som "månadshandla all din mat på ICA istället för Willys-dyrt", utan typ jag kommer aldrig med ha råd att titta på mat efter det här köpet-dyrt.

och han vägrar fixa tillbaka det. och jag kan inte.
han säger bara att jag skulle sitta vid datorn typ ALLTID om jag hade photoshop.

klart jag skulle! jag skulle ju kunna uttrycka min kreativitet då ju!

Fredi...jag älskar dig. men du e en jävla latröv ibland.

3 kommentarer:

  1. Alltså.. slå din karl för fan! Han behöver tuktas, det hörs ju långa vägar. Daniel hjälper mig alltid när det är problem med datorn. Hans fel att jag ens började pilla på datorer och då får han fan lära mig också. :)

    Men Photoshop, det är väl bara att installera det igen? Om du redan köpt det så äre ju inga problem alls. Jag kör på.. ehrm.. den mindre lagliga varianten, jag!

    SvaraRadera
  2. men jag vet inte ens vart han städat bort det! =(

    SvaraRadera
  3. Åh.. Men du, samla ihop lite bilder du skulle vilja ha till en header eller nåt och skicka till mig så fixar jag? :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!