Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-26

Jag önskar jag hade en plats här hemma avvarad till pyssel, måleri, tecknande och annat kreativt.
Jag önskar jag hade nya strängar till min gitarr så jag kunde börja skapa musik igen.

MEN FIXA DÅ! SLUTA GNÄLL!

jaha... strängar fixade. men platsen för kreativiteten blir svårare... på 55kvm.
2 rum... varav vardagsrummet sitter ihop med köket.

vi bor alldeles för litet för att jag ska få plats att skapa. behöver ett eget rum för sånt.

Nu täner jag göra något så kreativt och produktivt som att kolla på TV... den ni!. men jag förtjänar det efter en dags pluggande med elscheman och belysning. kram å hej!

Dagens Spotify-fynd:

Steady as she goes - The Raconteurs

2 kommentarer:

  1. Ja, alltså.. Du behöver nödvändigtvis inte skicka nå bilder eller så, men du kanske kan ge mig lite nyckelord? Saker som är typiska för dig. Efter det kan jag gå loss med fria händer. :D *svart, rött, manson - noterat*

    SvaraRadera
  2. Aha! Jag var en av dom tre första kommentarerna, jag ska få en present av dig alltså! Vad ska jag få?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!