Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-03

Sandy

Tänkte bara skriva lite om Sandra.

Ni vet ju alla hur svårt det är att hitta en riktig vän. En sån där som man inte måste hålla på och låtsas vara någon annan inför. Eller hålla tillbaka delar av sig själv. En sån där som inte gör det så svårt att bry sig. Som man VILL bry sig om. En sån som berör en med bara sin existens.
En sån där vän som man inte behöver prata med eller träffa varje dag för att veta att man finns där. En sån som finns när det behövs. En sån som tycker om en, fast man som minst förtjänar det just då. Och den där som inte gör det svårt att vara en bra vän tillbaka. Där det inte är en ansträngning att vara snäll och omtänksam. För man VILL vara det mot den personen.
En person som man bara behöver säga halva meningar till och den förstår precis vad man ville ha sagt.

Det är du det Sandra. Du är starkare än du tror! Och modigare än vad du vågar visa. Jag är amazon på utsidan. Du är det på insidan. (En amazon i litet format.. ;))
Och ditt hår ÄR stört-fint! Vare sig du vill se det eller inte. Sådetså.


Nu fåre vara slut med blödigheterna här. Folk kan ju tro att jag gillar dig.

2 kommentarer:

  1. Asså, jävla käring och få mig att börja böla IGEN, haha! Fast glada tårar denna gång. :)
    Du är absolut bäst, vetu det?
    *i luv*

    Ps. Var det där ett kortisskämt?! Ds.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!