Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-30

Hets

jag kom på nu med att "Hetsätaren" skrev en kommentar till mig att jag inte erkänt en sak på bloggen.
Och hela tanken med den här bloggen är ju att den ska vara öppen, ärlig och utelämnande som en del i mitt arbete med mig själv...

Om mina olika beroenden. Och min dagliga kamp mot att inte bli beroende av olika saker.
Små som stora.

Om min beroende-personlighet... Om det mörkaste där längst inne bakom hjärtat.

Det som alltid är så jävla jobbigt att berätta om, för man börjar alltid undra varför. Och när olika svar dyker upp är det aldrig något trevligt...

Men det får bli ett lite längre inlägg senare ikväll.
Nu ringde jag Tina för att få komma över en stund. Behöver en vän, och det är hon jävligt bra på att vara!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!