Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-30

Jag är snygg!

Sandra min älskade Sandra med alldeles förträffligt öga för detaljer och en oerhörd talang har höjt mitt självförtroende idag! Hon har fixat till några utav bilderna som hon tog på mig för två helger sedan. Och de blev helt underbara!!

men jag lägger bara upp en.
annars kan ju folk tro att jag är egenkär... =)


5 kommentarer:

  1. Sv; Håller med fullt o fast.. Tror det är en vanlig grej som håller oss samman, just den där beroende genen.
    Skall läsa lite bakåt i din blogg nu..

    SvaraRadera
  2. visst är hon duktig Nannii!? Hon fångade precis den känslan jag fick när jag satt där... även om det bara handlade om en kort stund.

    SvaraRadera
  3. vet du vad jag hørt?

    att man får vara egenkær.
    annars skulle ja sitta i fængelse før længe sen!

    fin bild stumpan!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!