Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-23

gullig klass

hade klassfest igår.
jag blev full.
fullare än vanligt.
men det var ju kul.
fick ju alla se att jag också kan vara cool.
försöker att inte dö av skam när jag tittar på idol.
hatar att folk inte inser sina begränsningar.
hahaha...
säger hon som satte igång en diskussion om invandrare på fyllan...
med en halv-kurd. som sa att han hatade invandrare.
jag var inte i stånd att förstå om han skämtade eller inte.
så jag stod bara och nickade och försökte att inte hålla med om något jag inte kunde stå för.
men det var en rolig kväll.
började med kaosartad biljard-turnering som inte ledde någonvart.
försökte spöa min Ekonomi-lärare Jan... gick inte så bra.
sen så vart det Buffalo-wings på O'learys, och en Barca-match.


nu vill jag bara dö i soffan.
men jag har låtit bli bakis-maten idag iaf! Blev en mellan-sushi istället... I LOVE!

älskar min klass. alla är helt olika. ingen har ens liknande erfarenheter bakom sig.
eventuellt ny kompis? visar sig.

5 kommentarer:

  1. heter din kurd kamrat Ranchberg?

    SvaraRadera
  2. har ingen aning... Lemon Curd kanske?

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag har kopierat "Jag har inte bilringar, det är volanger" och ramat in den och satt upp den på väggen.
    Den är perfekt, för rultiga jag. tack för den! Och du. Keep up the good works. Jag är säker på, att du kommer att gå ner det du vill. Ge aldrig upp. Hälsningar B-M, (Svärmor till Linneá)

    SvaraRadera
  4. Haha, här skriver min svärmor också ser jag! Det är på riktigt också, jag har sett den där ramen. :)

    Sjysst att du är igång, jag har nämligen också bokat tid för en genomgång med personlig tränare på måndag så där ser man.
    gav du upp camebridgetankarna då eller ska du fortfarande testa?

    SvaraRadera
  5. hahaha härligt xD!
    häftig blogg, du är skitbra på att skriva :D
    kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!