Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-20

söt när jag är arg?

en fråga:

är det ok att gå in och sätta sig och skita på den enda toan i lägenheten samtidigt som sambon/nån annan brukar handfat och spegeln?!

speciellt jobbigt är detta då det även är den enda spegeln i hushållet. så jag kunde ju inte bara gå ut och slippa bajslukten... näe då...

måste tvätta bort mascaran innan det torkar fast till en konstig tvättbjörns-målning...

fan vad han fick höra sen... värsta skol-lektionen i vad jag anser vara respekt osv.
tog fram bitchen i mig tills han slutade argumentera emot....

sen fick han en puss.

han frågade varför... och svaret blev:

"För att du inte förtjänar den."

3 kommentarer:

  1. INTE okej! Jag hade blivit fly förbannad. Så lång tid tar det inte att tvätta bort smink att man inte kan hålla sig den lilla stunden.

    Asså.. nej. Bajsar gör man ifred.

    SvaraRadera
  2. Varning!! Jag har satt förhållandes-död på att bruka badrummet båda samtidigt.. Duscha o spegla går bra, men måste en använda toan är det solo som gäller!! Speciellt när det gäller bajs!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!