Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-14

hopp och kärlek

nya besked.

det görs imorgon istället.

fredi kommer hem i natt, så vi gör det tillsammans imorgon. känns lite bättre.

hoppas fortfarande på en förbättring. men inser mer och mer att hon inte kommer bättra sig.

det är inte kul någonstans, och gör oerhört ont. men det är för hennes skull. hon lider just nu och det är inte juste att låta henne må såhär längre.

ändå så har jag lite hopp kvar.
hoppas att veterinären imorgon säger att han vet vad det är för fel, och finner en lösning direkt.
tänk om det bara vila och antibiotika? då är det lugnt sen...

men man ska väl inte hoppas för mycket...

1 kommentar:

  1. Guuud vad skönt! Nu har ni varandra, och du slipper ta sorgen ensam.

    Hoppas fortfarande för missens skull! *Hållerallatummarochtårjaghar*

    Kämpa på!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!