Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-14

jag hatar det här

min älskade katt ska avlivas ikväll...

jag hatar det här. vill inte vara den som måste bestämma. vill inte sitta här själv i min jävla lägenhet och behöva ta de här besluten ensam...

jag vill att fredrik kommer hem. så han får se hur sessan mår och så vi får bestämma ihop! jag vill att han kommer hem och får säga hejdå...
det är ju trots allt hans ögonsten...
och jag vet hur förkrossad han är.

och någonstans hoppas jag att hon ska bli mirakulöst bättre innan det är dags.

men jag måste inse att det inte blir så...

varför kan jag inte bara tuffa till mig och sluta gråta?

3 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt att höra... vad är det för fel på henne? Hoppas det är som du säger att hon piggnar på sig. håller en tumme för det.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. du ska inte tuffa till dig och sluta gråta! sessan är en familjemedlem, och när en familjemedlem är sjuk och inte har så lång tid i livet kvar äre väl klart att man gråter!
    jag låg och grät i 3 dygn när vi hade avlivat vår hund.

    ta hand om dig, älskade vän. och pussa tissen från mig. <3

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!