Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-05-11

analblekning

jag har varit väldigt omotiverad den senaste tiden till att uppdatera bloggen. mest vart ute och läst en massa andra bloggar.

har tänk på om jag skulle starta en ny blog om ett helt annat ämne som ligger mig varmt om hjärtat... men ångrade mig...

varför skulle jag göra det för? vad fyller det för syfte liksom...

tänkte på en sak häromdagen...

Vem fan är det som går och bleker analhålet på salong? Eller över huvudtaget`? Analblekning är det dummaste jag hört talas om.
Ok att folk gillar "tvåan", gör vad ni vill... jag gör vad jag vill... jag dömer ingen.
MEN.... vafan skaru bleka rövhålet för?! Och på vems initiativ bleker man det?
Om en tjej bleker det, är det för att hon själv tycker det är för.... uh, brunt/rosa/ lila... grönt... whatever... eller är det hennes partner som bett henne göra det för att det är för brunt/rosa/lila?
jamenar... om man ska vara så jävla petig med hur vi ser ut så är det väl lika bra att köpa en "real-doll" för att stilla sina perfektionsbehov och sen kan man väl vara med de naturliga tjejerna när man vill prata då...

men det är sjukt! ok, fitt-plastik - bröst-förstoring... rump-tillplattning eller vad man nu gör med sina kroppar... men att ändra utseendet på sånt som inte syns är ju knäppt... anal-blekning känns lika nödvändigt som botox i armbågen... jag fattar verkligen inte... kan inte någon förklara för mig? snälla..?

2 kommentarer:

  1. haha, kom vi fram till något när du var här? jag tror inte det, och jag har fortfarande ingen aning. kan inte för allt i världen förstå varför man skulle göra det, hur jävla mycket analsex och utforskning av analen man nu än ägnar sig åt.
    skrattar åt bara ordet - analblekning. haha

    SvaraRadera
  2. Är det inte uppenbart baby? Vilka är mest fåfänga och knullar rumpa mest??... BÖGAR!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!