Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-15

men herreguuuud!! haha

Detta är taget från den eminenta hemsidan: fittkramp.se

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens ord

Rövapiss

Förklaring: När man böjer penis bakåt mot anus och pissar rikliga mängder som sköljer röven från bajsrester. Ett finare sätt för bögar att sanera sitt svullna anus.

Exempel: Efter sexakten tyckte Mark det kliade i anus, tog sej ett rejält rövapiss och det kändes genast bättre.

Inskickat av: Slangen

------------------------------------------------------------------------------------------------

Det sköna är att det faktiskt under varje ny svordom finns en knapp att klicka på om man vill diskutera ordet. Som att det finns något att diskutera?! jag känner att förklaringen och exemplet tog upp det mesta... =)

3 kommentarer:

  1. Åh jag älskar den sidan!

    Jehovas är min farmor och pappa!

    :*

    SvaraRadera
  2. Tror du man kan plugga in den sidan innför orddelen på högskoleprovet..!?

    Skitsamma, jag behöver ju inte ens göra det i höst. Förresten är jag om jag minns det hela rätt en ganska rolig tjejkompis! Men jag undrar över hela molgan-grejjen, vad kan jag åka dit på i anklagelseväg?

    SvaraRadera
  3. Modemissar kan jag hantera... Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar. Men du vet hur det är. På internet kan man antingen träffa nya spännande vänner, eller sexualbrottslingar. Bäst att hålla ryggen fri!

    Men modemissar är ingen biggie. Jag är rätt bra på såna. Det är så jäkla svårt att hitta kläder i allt över stl. 42 så ända sen jag passerade den gränsen ser jag ut som ett mindre vrak... :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!