Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-15

Skitsvårt!!

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Emma
2. Ett ord på fyra bokstäver: Eget
3. Flicknamn: Evelina
4. Pojknamn: Erik
6. Färg: Ebony Black / elfenbens-vitt?
7. Klädesplagg: Esprit Jeans
8. Mat: Enchiladas
9. Sak i badrummet: El-tandborste
10. Plats/stad: Enköping
11. En orsak att vara sen: Egen företagare
12. Något man skriker: EEEENNNNGLAAAAA!!! <---(skitdåligt skämt)
13. Film: Eternal sunshine of the spotless mind
14. Något man dricker: Egg-nog?
15. Band: Ebba Grön
16. Djur: Ejder
17. Gatunamn: Engelbreckts gränd
18. Bil: El Camino
19. Sång: Edelweiss
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Eftersnack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!