Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2011-01-19

FYFAN!!

Läs artikeln HÄR och skäms ihop med mig.

Glöm allt trevligt jag skrev om BikramYoga som jag testade på duCalme ihop med Suzan.

De är idioter uppenbarligen, och förtjänar en regelrätt bojkott tills de går i konkurs.

Ha det gött ni övriga!

6 kommentarer:

  1. Vad fult... fast jag har träffat hon Kim flera gånger och även om hon inte varit otrevligt eller nått sånt så kan jag inte säga att jag är helt förvånad. Hela deras koncept verkar vara att det ska se så snyggt ut som möjligt.

    SvaraRadera
  2. Läste också häromdagen, fy fan alltså.. Konstigt egentligen att det inte finns någon lag som omfattar en sån här situation.

    SvaraRadera
  3. Äh vadå, det är väl ganska självklart att hon inte fick jobbet som receptionist på ett yogacenter när hon såg ut sådär. Nog för att det var osmidigt av ägaren att poängtera det men va fan. Inte ställer man en överviktig bakom disken på ett gym? Eller försöker få kunder som frisör när man ser ut som satan i håret. Inte fan skulle man få jobb i charken på Konsum om man kom in och berättade att man ogillar att tvätta händerna. Haha.. Helt rätt att hon inte fick jobbet, som receptionist så ska man vara företagets ansikte utåt och det kanske bara är jag men yoga ska väl vara hälsosamt och nyttigt, bruden såg bara äcklig ut..

    SvaraRadera
  4. anonym: det var just typiskt att du inte ens klarar av att vara annat än anonym när du blottar din idioti på detta vis.

    SvaraRadera
  5. Akne säger väl absolut ingenting om huruvida hon är "hälsosam och nyttig" eller inte. Vilka jävla dumheter. Och dina jämförelser är ungefär lika dumma som en häst utan ben.
    Uppenbarligen kan du inte stå för dina åsikter eftersom du inte ens uppger ett namn.

    SvaraRadera
  6. Fröken på centret borde googla aids, lära sig om sjukdomen innan hon yttrar på sig på detta dumma vis...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!