Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-14

Kul grej


Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel.

Marilyn Manson

Är du kvinna eller man?: Doll Dagga Buzz Buzz
Beskriv dig själv: The beautiful People
Vad tycker du om dig själv?: (S)aint
Beskriv var du bor för tillfället: Great big white world
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Holywood
Favoritfärdmedel: Just a car crash away
Din bästa vän är: My monkey
Din favoritfärg är: Coma Black
Hur är vädret?: The bright young things
Favorittid på dagen: The minute of Decay
Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta?: The reflecting God
Vad är livet för dig?: The golden age of Grotesque
Det bästa rådet du kan ge? Get your Gunn
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Cryptorchild
Favoritmat: Are you the rabbit?
Dagens tanke: The last day on earth
Hur skulle du vilja dö?: Eat Me Drink Me
Din själs nuvarande tillstånd: I want to dissapear
Felen du kan leva med: Angel with the scabbed wings
Ditt motto: The love song

1 kommentar:

  1. Hehehehehe.... Faaast, Marilyn är tyvärr utfasad ur mitt liv sen han hade den dåliga smaken att inte sköta sitt äktenskap med världens vackraste kvinna...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!