Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-14

Harem, tält och säckar


Idag har dagen bestått av Jobb jobb och åter jobb...

På G2 verkar de inte ens kunna sätta upp en gardin själva... invalider?

På Kvarnberget finns det inget att göra bara. Så enkelt var det.
Stor kontrast på dagarna. Förmiddagen är det fullt ös på... Men eftermiddagen är bara slö...

Kom hem och satte mig nästan direkt vid datorn och satte på lite mys-musik. Bra musik att tagga ner med efter en dag på Jobbet.
Jason Mraz... mysig skiva. Inte riktigt vad som brukar brusa ur lurarna här hemma, men ändå på topp tio hemma nu.

Sessan ser konstig ut med bara en övre hörntand... haha... ibland viker sig överläppen så det ser ut som hon snusar... söt tisse.

Det känns som att den här veckan kommer bli bra. Jag känner mig inte lika slut i huvudet som jag brukar. Skönt att slippa det iaf.
Längtar bara tills lönen... Så man kan få en ny tröja. Har ingen fin längre. Var tvungen att rensa ur igår. Och det ekar nu i garderoben... Mycket var för stort och gick inte längre att låtsas som det satt snyggt. Och vissa saker tar jag bara inte på mig igen!!
Har fullt av cardigans överrallt.. Man gjorde allt för att dölja sin kropp... nu vill jag faktiskt hellre visa upp mina kurvor än dölja dem i säck-liknande kläder. Skönt bara att jag aldrig gick på den dära jävla Tunika-trenden... Om man vill se tjock ut så är ju det ett säkert kort!

och vad fan har modevärlden knarkat för att tro att Harems-byxan kommer bli en hit? oh fy fan. det är så fuuuult! ser ut som man skitit på sig några gånger för mycket den senaste timmen bara. uuuuuuurk.

Man gör ju ett misstag som köper stora kläder för att de mindre ut eller dölja delar av sig själv... usch fy fan... hellre fula mönster på kläder som framhäver mina snygga sidor, än en "clean" tunika som gör att man ser ut att kunna hysa en kinesisk familj under brösten...

Nä... om midjan min inte blir riktigt som jag vill sen när ja e klar med viktnedgången så är det korsett för hela slanten tror jag... det är ju förjävla snyggt! oh... vackert.

1 kommentar:

  1. Jag älskar fittpinnar!

    Mums!

    För det är väl nakna pro-anor?

    :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!