Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-17

Kärleksförklaring?



Oh Sandra... vilken underbar kommentar! Jag blev så glad att jag nästan gråtade lite i soffkudden bredvid... =)
Tänk vilken tur jag har som har hittat dig som vän! Varför kom jag inte på det tidigare för? tokig flicka..
The amazon and the Ginger-kid... Värsta radar-paret!
och snart kommer vi ses... kanske redan imorgon? när Desse har sin spelning... du vet väl att det börjar med Cocktail party hos Micke? I Ronnies lägenhet? Men sen bär det av mot Desse på Borgen...
Men om vi mot all förmodan inte ses imorgon, så kommer vi ju garanterat ses nästa helg! När du har inflyttningskalas... i the lair of doom... haha... kul skrivet.
jag ser verkligen fram emot det!

hihi, Sandyyyy... jag tror precis du gjorde min dag.
Alldeles nyss kände jag mig alldeles nere och lite ensam, och jävligt hungrig... Men nu är jag bara hungrig, och känner till och med för att göra något åt det... Typ tonfisk-sallad känns lockande.. =)

Räddaren i nöden... puh! tänk om ja svalt ihjäl innan vi hann ses... det skulle ju vara alldeles typiskt va? Jävla murphys lag... Är redan arg på honom, för ja vet att han kommer och hälsar på med jämna mellanrum... oinbjuden också!

------------------------------------------------------

Sandra... du är en sån vän som alla borde ha... En sån vän man ska hålla fast i. Bara för att du är en sån som drar upp en när man e nere, utan att kräva något tillbaka. Vilket gör att man är mer än villig att göra samma sak tillbaka... En sån vän man bryr sig hemskt mycket om, bara för att man vet att allt om dig är äkta... Du e inte som de dära typiska lismande och bitchiga tjejerna... Nä... tror vi e lite lika... Lite Tom-boys... Pojkflickor... Som vet var skåpet ska stå... =) oftast...

3 kommentarer:

  1. ååhhh, gullet! nu blev jag alldeles tårögd ju! *tur att jag inte hunnit sminka mig*
    jag är jätteglad över att ha dig som vän, verkligen jätteglad, och nu längtar jag jättemycket efter att träffa dig!
    planerar att dyka upp imorgon, jag kan ju inte missa dig när du befinner dig på andra sidan gatan ju!

    du är en fin vän, emma, och jag är glad att jag lärt känna dig!
    POOS!

    SvaraRadera
  2. förresten, du har länkat fel till mig, hihi! det ska vara en nolla i slagath0r. annars kommer man itll nån helt annan, haha. :*

    SvaraRadera
  3. Danko Jones säger att du ser ut som one hot mama.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!