Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-19

Ungdomskärlek, vänskap, dagbok

SÖNDAGSPARTY!!!

Konstigt, trodde jag inte om mig.
Igår.. kalas hela natten. och jag drack direkt ur kranen...

blåste för farbror polis när jag skjutsade Martin i morse till hans buss...
Piiiiip... noll. Farbror var snäll och lät mig åka iväg i min BMW.. söt. skönt att inte vakna bakis.

Jättemysigt var det igår! Träffade alla sötnosar och pussades med Emma, Desse och Sandy massa... oh. jag har fått värsta tjejkompis-posse! ^^
Och ytterligare en gång blev jag lyckligt medveten om hur mycket jag verkligen ÄLSKAR mina vänner. Och att de faktiskt älskar mig. Underbar känsla.
Ännu bättre att vi ses redan nästa helg och kalasar hemma hos Sandra.
Synd bara att varken Sacco eller Dess kan vara med... oh vad jag hade saknat Desse... så skönt att veta att hon mår bra. Love.

------------------------------------------------------------------------------

Ikväll tänkte jag att ja skulle mysa i soffan framför Filip å Fredriks nya program...
BLEV LYCKLIG!
jag gillar dem, för att de är mer neurotiska än vad jag är.
OCH...
för att min älskade Marilyn Manson var med i deras fina premiär-program från NY.

Jag trodde jag skulle ha kommit över min underbart töntiga tonårskärlek... men nej. Idag blossade den upp igen som ett fält av nysprungna liljekonvaljer...
Vad underbart det var!

Oerhört fånigt och töntigt... men oj så underbart.. Jag älskar verkligen allt med honom. Någon gång kanske jag skriver med om det ämnet... men inte nu. ska upp till jobbet imorn bitti och måste nanna... Så ni får nöja mig med några av anledningarna till varför jag älskar Brian, Hugh, Warner a.k.a Marilyn Manson...





3 kommentarer:

  1. hihi, det ska bli kul på lördag! fast saccan förtjänar stryk för att han inte kommer. :(

    SvaraRadera
  2. JA... han förtjänar kompani-spö... du håller, jag slår?

    SvaraRadera
  3. ...please where can I buy a unicorn?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!