Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-30

hemlis, självömkan, valborg

är på jobbet... har lunch-brejk.... schhhh! berätta inte för nån att ja bloggar på jobbet!...

imorn kommer Emma... yey! och kanske Sandy och RC kikar förbi också... men det är inte bestämt... grilla tänker jag fan i mig göra iaf... vare sig nån annan vill det eller inte. =)

Ikväll kommer det nog bli trevligt. Ser fram emot lite ledigt iaf... helt slut efter den här veckan...
mycket tungt jobb faktiskt. speciellt att klippa all häckar här utanför på skolgården. det är mycket tungt att göra för hand. och speciellt som de antagligen inte blivit klippta på ett ex antal år...
men jag blev nöjd med min insats iaf! nu ska jag bara ta och samla upp alla grenar man klippt av och städa efter sig... den tråkiga biten alltså...uss...

Fredi kom hem igår redan. mysigt! blev super-glad över det! =)
nä, nu ska ja städa vidare, och sen så ska ja vönta ut tills klockan slår tre... för då får jag gå hem efter låsningen... suck...

trööööött! tyck synd om mig sandy.. tyck synd om mig!

3 kommentarer:

  1. Segt, men det är faktiskt coolt att du fixar alla såna där vaktis-uppgifter.. Vet inte hur mina trimmingskunskaper ser ut faktiskt.. :D

    Japp, det går bra nu förresten. Vet inte vad som hände riktigt men jag hoppas det håller i sig, hur går det för dig?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker synd om dig!!

    För övrigt har jag bestämt att vi kommer imorrn. :D Vilken tid och allt sånt? :)

    SvaraRadera
  3. SVIIININFLUENSAN!

    Spriiiiiiiing.

    ps. man får blogga på jobbet.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!