Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-28

jobb, lön, valborg

Valborg är redan bestämt...

på dagen fira fredriks båda småsystrar... som fyller 22 respektive 19 år... roligt!
sen så ska man väl låtsas vara glad över att se ens föredetta grannar runt brasan i stavsnäs... vissa e man ju glad å få se... andra.... notsomuch.

sen bäre av till tina å conny... nettan kommer antagligen dit också. blir öl å vin för hela slanten... mmm... roligt och gott å bli full...
kanske blir lite fyllesex när man kommer hem också... =) <... gillar...

men så har man samtidigt också fått femhundra andra erbjudanden om valborg som allihop låter minst lika kul, fast på helt olika sätt... nackdelen med att vara liberal och ödmjuk mot människor, är att ens vänner inte känner varandra, utan de finns i olika grupper på helt olika håll... =) men ja älskar alla ändå!

--------------------------------------------------------------------------

fick ju lön igår. bara för 32 timmar... men ändå... 5000 i fickan... tackskaruha.!
isad tog den nästan slut. storhandla, kattsand, fylla tanken, alkohol till helgen, betala svärmor... aaa... sen så vart man fattig igen....

men de gör inget. min sambo e rik. han betalar för mig. så länge jag är den duktig flicka och gör som jag ska... =)

haha... eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!