Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-08

BILDER!

Nu har jag äntligen fått bilder på Noas små bebisar... oh mina små vide-ungar... för det är så de ser ut!


Alldeles ny-kläckta... Tror den femte var på väg ut vid den här bilden... =)

En stolt och duktig mamma med fem små vide-kissar...


Älsklingar. Känner mig som en oerhört stolt mormor... =)


Skön stil... MIN TUTTE! INGEN ANNANS!


Liten och ensam i världen...


Älskling... silver-barn...


Den här är redan tjingad och döpt till Miffo tydligen... han har kortast öron av alla och ett ljust streck över nosen och vita kinder... knäpp täckning... också den enda med brunt i ansiktet...


Den är så söt att det gör ont i magen..


Pricken!


Så söt med en vit överläpp... oh sötis...

3 kommentarer:

  1. söta kissar! miffo såg retarded ut, honom hade jag valt om jag skulle ha katt, hah.

    SvaraRadera
  2. Guuuu så fina de var! :)
    Är egentligen ingen kattmänniska. Har aldrig tyckt om katter värst mycket...förän vi fick våra dvs. :P
    Tyvärr är Hagel fortfarande borta. Den katten lär man nog aldrig se igen tyvärr! "/

    Härliga kattungar!

    SvaraRadera
  3. Jag dör fan av avundsjuka... Vilka små gullisnuttar!

    Om jag någonsin lyckas bli läkare är det frösta jag ska göra att injecera assor av såndär farlig hypersensibilisering så han sutar vara kattallergiker.

    Ska du ta dig an någo? Eller räcker det med katten du redan har? :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!