Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-31

lunch, väckt, och LUDER

Är hemma på lunch nu. Har blivit erbjuden förlängt vikariat tills sommarlovet. Njae... asså man får ju se tycker jag... vet inte vad jag ska göra. hoppas på att få tag på tanten från arbetsförmedlingen. men hon verkar inte vilja prata med mig.

Kissen väckte mig klockan fyra imorse. Bara för att få mat i skålen och sen gå och lägga sig igen, nöjt medveten om att hon gjort mig irriterad.

trött som fan nu, och försökte få tag på fucking alfa-kassan... JAG HATAR DEM! satt i kö i 20 minuter bara för att nån slarvig telefonist skulle koppla bort mig. försökte ringa upp igen, men då var telfonkön full och jag fick inte vara med. JAG HATAR DEM! så jag skrev ett argt mail.
typ ganska snällt men ändå så de förstår att JAG HATAR DEM! jävla luder.

nu ska jag tillbaka till jobbet... fixa med pappersinsamlingar idag. helt otroligt tråkigt och jävligt tungt. vill verkligen inte. men vafan. bra pröjs och bra arbetstimmar.

harebrahej!

1 kommentar:

  1. det känns rent ut sagt förjävligt när man blir erbjuden ett jobb man inte ens gillar.
    hade hoppats på att jag skulle hittat något nu, men det ser inte bättre ut än att jag måste hora för arbetsförmedlingen jag också. :(

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!