Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2010-07-22

MTV-Cribs nästa?


Yo yo yo y'all!
(försöker vara lika cool som Xzbit)

Kom med ska jag "showa mitt CRIB" för er!


Här står jag i hallen, eller välkomstsalen som jag väljer att kalla det.
Feng Shui är något jag håller på hårt som f-n.




Vi går vidare till vardagsrummet.
Här har jag självklart min överdimensionerade platt-tv.
Och en hög med ren tvätt på sängen, som hushållerskan glömt ta hand om.
Hon ska nog få avdrag på lönen för det...




Jag har ju självklart en hiss hemma, eftersom mitt CRIB är så jävla FASHION!!




Här har vi trädgården på framsidan.
Landskapsarkitekten har gjort ett bra jobb, inte sant?!
Det kostar ju att ligga på topp menar jag.




Vidare i garaget då...
Här har vi ju pärlan, helt unik och jäääävligt "custom"!


Lite "custom paintjob" MÅSTE man ju ha va...
Jag väljer att kalla detta mästerverk för.... "måsskit i motvind".


Har ju "pimpat" sätet va...
revan har jag specialbeställt från en exklusiv leverantör vid namn ; von Ragnsells.
för att påminna mig om min hårda uppväxt i Harlem och de tuffa tiderna förr.
(?)
Nä vi går in igen.. Här har vi "The mastersuite"...
"That's where the magic happends"... osv osv...
och tvätt på sängen, och skit under, och stök på golvet.öh....g.gf.gdglgkga,g...vvvv
Och eftersom jag är så jävla speciell, så valde jag inte att ha en Walk-in-closet som alla andra, utan jag har en Walk-ON-Closet.
Här har vi kontoret.
Återigen en genomtänkt tanke med designen av det hela, så för att inte vara så mainstream, så valde jag att inreda kontoret UNDER skrivbordet.
Nä, nu har jag inte tid med er något mer... jag ska ut med mina homeys och...
pimpa bilar.
typ.

^
mina homeys


5 kommentarer:

  1. Högsta betyg för WWF-örngottet....själv tvingades jag köpa dylika på 80alet när Pehr sålde dem.... /Anna

    SvaraRadera
  2. haha hysteriskt.. love you!

    SvaraRadera
  3. du har väl inga disconaglar!? du har ju aliennaglar!!! haha

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!