Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-31

trött, glad och smygkär?

jaha, nu ska jag jobba som vaktmästare iaf fram till den 16:e juni. Och plötsligt känns det lite roligare. Kanske för att jag fick korta ner mina veckor precis som jag ville. Det vill säga att jag har fast arbetstid mån-ons och har torsdag och fredag fri att antingen vara ledig eller jobba om jag känner att det är mycket att göra.
nu börjar jag se ett ljus i tunneln också med högarna av jobb som väntar...
så jag tänkte jag skulle fira med lite påskmust... och tog lite choklad också....
slarvigt jag vet.

fast tydligen gör jag ändå allt bra eftersom jag inte går upp i vikt alls... =)

kommer inte få svar från alfa-kassan heller förränn i slutet av april tydligen.. åh, trött på att bråka med dem..

känner att jag saknar folket i bålsta enköping också...
har ju haft ganska usla finanser så jag har inte kunnat hälsa på dem heller... Ronnie var ju faktiskt och hälsade på häromdagen.. då blev jag glad.. ^^
mina vänner betyder så oerhört mycket för mig... hoppas dom förstår det själva bara. är nog lite dålig på att uttrycka det...

uhm, jag gillar er!

1 kommentar:

  1. nä, jag tycker att du uttrycker det bra ju! du charmar mig så fint så. :)
    men hur är det med ekonomin nu då, när du har lite jobb? vore kul att ses innan vi har inflyttningsfest också. saknar ju dig så väldans mycket! pooosi

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!