Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-14

Fejssugarna

igår var det fredag den trettonde och idag är det alla hjärtans dag.

ska tydligen till stan idag med fredi, hans syster malin och hennes kille Johan och så har grabbarna hittat på nån överraskning för oss att göra.

wuhuuu! blir säkert jättekul, men jag tycker verkligen att hela den här dagen är så oerhört överreklamerad!

och det jag hatar värst är alla som suger fejs överrallt... har alltid tyckt att det är privat och skyltas lite väl offentligt med...
enligt min mening kunde "fejs-sugarna" lika gärna lägga sig på hötorget och knulla framför publik. ungefär så stötande tycker jag att det är...

en puss hit eller dit spelar väl ingen roll... men hångel, och konstant smackande som att de har en näve karameller i käften blir bara osmakligt. eller de som ser på varandra med erotisk blick och kysser varann som om de redan var i sängen... sköt det där hemma säger jag bara.

konstigt egentligen. jag är verkligen ingen moraltant, det ska gudarna veta. men just det här har jag alltid stört mig på... så länge jag kan minnas. och det är verkligen ingen avundsjuka det handlar om. jag har möjlighet att suga fejs hela tiden om jag vill... men nä. jag tycker inte nån annan har med det att göra.

sen är det ju skillnad på fyllehångel å kärlekshångel... men det kapitlet kan vi gå in på en annan gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!