Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-16

...

Alla hjärtans dag vart jätterolig. Den började med champagnefrukost... fortsatte med Bowling och "låtsas"jakt (skytte), och låtsas golf på BallBreaker i stan. Jätteroligt.

Sen fixade jag och Malin till lite Fajitas här hemma, grabbarna kom hem och vi åt. Fick matkoma. Och sen var vi igång med Poker, sässkapsspel, margaritas och Tequila i mängder. Det var kul. Inte så himla romantiskt, och helt lagom pretto för mig.

Är sjuk igen, därför blir det inget tränande. Är helt slut i kroppen då jag aldrig får vila från magsjukor, förkylningar, infektioner, inflammationer, och bara allmänna influensor hit och dit.
Nu är jag på nån dunder antibiotika-kur för att jag fått nån jätteovanlig bakterie i mig som heter Prevontella... Låter som det är nån syster till Salmonella... verkar inte finnas nån information om den varken på internet eller i medicinböcker. Brukar vilja läsa på om sånt, så man lär sig vad saker är tills nån annan gång, eller bara för ren nyfikenhets skull..

Så sorry om jag inte skriver på ett tag, eller bara skriver tråkigt, eller verkar nere. Men jag är verkligen helt slut. Har knappt varit frisk en enda dag sedan i Oktober, och det börjar ta ut sin rätt nu tror jag.

Hoppas alla andra mår bra, har det bra och löst allt tråkigt och lever bäst...

saknar er mina vänner. men som sagt. man vill kanske inte smitta er med all skit heller. vore ego tror jag.

pooos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!