Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-12

Magplask...

Ja verkligen... Mag-plask... har fått vinterkräksjukan jag. Jag som typ aldrig blir magsjuk. Men nädå. Gudarna har inte varit nådiga mot mig de senaste 6 månaderna inte.

Sjuk och sjuk igen. Fram och tillbaka.

Måste vara frisk tills på lördag. Ska bli överraskad ihop med Malin utan Johan och Fredi... Sen ska vi överraska dem med middag och present. kan ju inte skriva här vad det blir. vem vet, nån kanske läser...
hoppas jag blir frisk redan imorn... det här är inte roligt längre. Jag tror jag har tröttnat på det.

*sova soffa*

2 kommentarer:

  1. åh nej! kräksjuka är så inte 2009, varför gör du såhär? nu måste jag ju skämmas över att ha varit hemma hos en kräkiz!!1 *skoja* hähä. krya på dig, tussi. men blogga mer! (nånstans där emellan kräkningarna).

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!