Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-02

Feber..

IGEN!

är riktigt less på att vara sjuk hela tiden. och super less på att tycka synd om mig själv. så nu tänker jag vakna upp i morgon, vara frisk, glad och pigg och känna hur det kommer bli den bästa dagen i mitt liv...

nån som vill hjälpa till att förverkliga den tanken med mig?

musik: champagne supernova - oasis

2 kommentarer:

  1. Åhhhh :( att vara sjuk är fan det värsta som finns.

    KRYA PÅ DIG!:)

    SvaraRadera
  2. emmut min bäbut, sluta febra nu. *dansar krya på dig-dansen*

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!