Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-28

Drömmar om träning...

Jag skulle åka. jag hade allt klart. Går ut, låser dörren. Kollar så jag har bilnyckeln. Tänker en sista gång på att ta bussen. Nä, orkar inte krångla och vänta. Vill bara träna. Ska gå mot bilen, där står den, igenfrostad och fin. TJOHEJ! Ner på arslet.

ajajajajaaaaaaj! emma har halkat på det så inihelvetes hala underlaget, vred till ryggjäveln så att hon skrek rakt ut, blev förbannad för att det är typ 4 gången under ett år jag gör illa ryggen. Jag hoppas det gått över tills imorn. DÅ ska ja fan träna.

Nu ska jag sitta och gråta i ett hörn här hemma och tycka synd om mig själv.

En positiv sak är iaf att jag är nere på 90 strecket igen. Påväg ner igen alltså. Bara 15 kg kvar. Då kommer ja vara nöjd.

1 kommentar:

  1. ajaj! sluta upp med såna dumheter. :) krya på dig du också! vi sitter i varsin ände av stan med diverse bultande kroppsdelar. jag ska försöka mig på att duscha, håret har inte blivit tvättat sen i fredags, haha.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!